~SEBELUM MINUM SDII~

Assalamualaikum..hari ni nk cerita pasal BeRaT BaDaN..sapa2 pun sensitif bila orang kata kita gemuk kan.mana taknya..makan mkan n makn...tgok baju dlm almari sedih pulak TAK MUAT .Kat FB org duk cerita n tag gambar sebelum dan selepas minum SDII...mcm best jerr.takut pun ada gak..entah mcmana suatu hari terbuka hati dan terorder gak susu nii..

INI GAMBAR HARI PERTAMA MINUM SDII BERAT MASA NI 59KG...huhuhuhu
berhasil jugak minum susu ni rupanya...tgok esok ya kita upload gambar selepas 3 minggu minum SDII SESIAPA YG NAK MENCUBA BOLEH BELI TERUS DARI SAYA DENGAN HRG YG SPEACIAL!!! BOLEH CONTACT 0148275079



3 comments:

  1. Assalamualaikum Har heee moga behasil yeee ... moga dpt berat yg di idam kan,,,bila dah peringkat umur kita ke angka MIDI ni kena jga kesihatan kan..telebih hat tumit sakit lah, megah lah..selamat beslim :0 insyaAllah

    ReplyDelete
  2. wslm ila btl tu..rasa ringan ckit nii 6kilo dh ilang

    ReplyDelete
  3. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete